BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 27, 2009

luahan hati

aku tau siapa diriku..

x secantik kamu..
x sebagus kamu..
tp sebagai manusia aku juga punyai perasaan..
walau cmne pun perangai ku..
jenis yang hepy go lucky..
yang open minded..
tp aku ada juga perasaan sedih..kecewa..kecik ati...
sume perassan ada..
manusia kan nobody perfect..
emmm jagalah peradapan percakapan kita terhadap orang lain walaupun sebagus mana pun kita...
walaubagaimanapun sentiasa beringat walau hebatnya diri kita..
yang di atas lebih hebat dari diri kita..
aku berkata seperti ini bukan bererti aku cemburu..
tidak sama sekali..
aku bersyukur dengan apa yang aku ada..
aku cuma sedih dengan apa yang aku dengar..
hidup seperti roda..
sekejap di atas sekejap di bawah..
apa yang kita miliki x kan kekal selamanya....

6 comments:

nyda rosenin said...

haihh. tape. aku paham. sabaq naa..

nuRuL said...

bagus kalo ko phm..hahahahahaha

nyda rosenin said...

hahaha. gunting! gunting!

nuRuL said...

oit apa gunting2 ni..
da2 terasa nyilu aku tiba2..
terbayang2 kot..hahahahahahah

nyda rosenin said...

haha.
shin saw !

nuRuL said...

hahahaha..
potong!potong!!!!!!
hahahahah