BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 7, 2009

aku bukan lah manusia yang perfect seperti yang kau mahukan..

aku sperti insan lain juga yang mempunyai kekurangan dalam diriku..
insan yang biasa membuat kesalahan..
jika aku bukan seperti yang kau mahukan..
pergilah syang..
pergilah kepadanya..
jika itu yang kau mahukan..
jika insan yang kau mahukan itu tidak mempunyai kekurangan dalam diri nya pergilah kepadanya..
aku pasrah dan redha atas apa yang terjadi..
asal kan kau sentiasa gembira..
ingat lah sayang..
walaupun apa yang terjadi aku tetap akan menyayangi kau dari jauh..
segala memori dan kenangan yang kita lalui ketika dahulu akan ku abadikan dalam diri ku untuk selamanya..
maaf kan aku...

2 comments:

nyda rosenin said...

fuyoh meleleh air liur bace ;p

nuRuL said...

hahahahah..
amik baldi tadah..
hahahahaha