BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 14, 2009

*aku tetap aku*

aku x pernah berubah..

aku tetap aku yg dulu..
aku adalah org yang sama yang korg sume knl sejak dulu lagi...
xpernah sekali pun aku berubah..
jika rmi yg memikirkan aku berubah kerana die..
silap besar la kepada sesiapa yang memikirkan begitu..
kerana aku lebih mengenali nya dahulu sebelum kamu sume mengenali aku wahai kawan2 ku..
aku lebih suka membawa diri kerana kecewa dengan sikap2 org yang tertentu..
aku xdpt time ape yg telah berlaku..
aku bukan jenis kawan lupa kawan..
jika aku berkawan dengan sesiapa aku xpernah lupa mereka..
tp jika ada antara kawan2 ku yang tikam aku dari belakang..
mengambil hak aku..
mengambil org yang aku sayang..
aku xdpt time..
sekali pun die kawan baik aku..
go to the hell!!
baik x baik antara aku ngn die tp perangai macam setan..
get lost dari hidup aku..
aku memg xkn dapat time org macam tu..!!!
xkn!


0 comments: