BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 29, 2011

dominos time & terkejut time!

malam ni makan mewah cket..dominos pizza..huhu..
delivery je..
al kisah delivery ni..adush..mule2 sonok last2 geram lak ai..
abg yg anta delivery ni..mak ai ensem sungguh..tergamam aku ngan member aku tengok nye..
tinggi, muka putih, hidung mancung..smart la katakan..
org kata xpenah jumpe lagi org mcm die..cewahhh...hahahaha
sebelum tu die col aku cakap da sampai depan guard..
haish kalo la aku tau die yg col, aku bg layanan plg baik punye la..hahahha..
pastu die mesj aku..
wah at2 berbunga2..tye punye tye tup2 no tu bukan die!
oh my god !
tekezut !
tergamam !
aku tertipu !
kau tipu2 aku lg! eh mcm nazmi plak..hahhaah
rupe2 nye..
yg mesej aku the park guard !
adoyai potg line betul la..
naik seram aku dibuatnye..
trus aku xlayan !
huh !
apela..
da tua pun nk gatal lg..
sabor jela..

0 comments: