BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 3, 2009

hati ku terluka...

cedih sangat hati ni...
kadang2 ok..
kadang x ok..
letih memikirkan da..
knp mesti jadi begini..
dimanakah kemesraan pada waktu dulu..
dulu sentiasa bahagia..
setiap masa..
langsung tiada duka..
tapi sekarang??
entala..
seolah2 ada yang x kena..
sekarang salah sikit nk melenting..
nk bergado setiap masa..
knp mesti begini..
apakah sebabnya??
apakah salahnya?
dimanakah datang kesilapan nya..
pening dan letih..
kadang2 aku fedup..
tp cuba juga untuk mengekalkan hubungan ni..
aku masih sayang lagi hubungan yang terbina sekian lama..
segala kenangan masih lagi dalam ingatan aku..
dan aku juga masih menyayangi dia..
tp dia?
entala..
aku seolah merasakan hubungan kami di saat yang sangat genting..
bila2 masa sahaja boleh terputus..
aku bingung..
knp jadi begini...
adakah salah aku..
atau pun salah kau sendiri..
dan adakah kau mempunyai orang lain di hati kau selain aku..
berterus terang lah kalo benar..
andai kata kau mempunyai orang lain dan kau tidak memerlukan aku lagi di sisi kau..
berterus terang lah...
aku akan terima segala2 nya..
mungkin itu takdir aku...
dan juga balasan untuk aku..
aku bukan tidak percaya pada kau..
tp entala...
at aku tetap pada kau..
jangan lah kau besangka buruk lagi..
aku tidak memandang sesiapa selain kau..
setiap kali kita berbicara tentang orang lain..
kita tentu akan bertengkar..
aku da penat untuk bertengkar dengan kau..
percayalah aku sayang..
aku ada kau...
aku setia pada kau..
aku percaya kau..
kau percayalah aku..

0 comments: